英検2次試験の結果が届いた

英検2級2次試験の結果が届きました。


予定では、来週に届く予定でしたので、かなり早く到着しびっくりしました。



結果は、少し心配していましたが無事合格。とりあえずほっとしました。




さらに上を目指して勉強を継続します。


argue 口論する It's no use arguing with him.
carry out ~ ~を行う The plan is hard to carry out.
make out ~ ~を作成する Will you make out a list?
be considered (to be)形容詞 ~とみなされる Your behavior would be considered rude in almost every situation.
relatively 比較的 割合に It is relatively warm today.
be determine to do ~することを決意する He is now determined to go to Italy to study architecture.
be designed to do ~するように予定されている This book is designed to serve as a textbook.
be devoted to ~ ~に没頭する My sister is devoted to the baby.
hesitation ためらい ちゅうちょ Without a moment's hesitation, Tom accepted the job offer.
a crowd of ~ たくさんの~ 多数の~ There was a crowd of empty beer bottles on the floor.



Posted by あそう at 2010年03月05日14:29